MERHABA,

Bu benim ilk yazım ve blogum.

Beni meraklandıran herşeyi sizinle de paylaşmayı istiyorum.

Hayatla ilgili, mutfakla ilgili, annelik le ilgili herkesi bloguma davet ediyorum…

5 Comments (+add yours?)

  1. Didem
    Apr 01, 2009 @ 11:32:00

    Zeynepcigim blogun hayirli olsun arkadasim:) nice nice guzel paylasimlar diliyorum. hoscakal:)

    Reply

  2. Zeynep
    Apr 01, 2009 @ 12:26:00

    İlk yorumun için teşekkürler Didemciğim. :-))

    Reply

  3. Kendimce
    Apr 02, 2009 @ 08:53:00

    Aramıza hoşgeldiniz,hayırlı uğurlu olsunÇok keyif alacağınızdan eminim.Perdeler çok güzel olmuş ben de mutfak kapıma (mutfağın kapısı yok kemerli)ip perde yaptım çok güzel duruyor

    Reply

  4. Zeynep
    Apr 02, 2009 @ 11:14:00

    Acemi bir blogcu olarak teşekkür ederim.

    Reply

  5. Sabiha
    Apr 06, 2009 @ 21:14:00

    Merhabasanırım aynı zamanlarda blog dünyasına katılmışız🙂 Blogun gerçekden çok hoş, hayırlı olsun

    Reply

Leave a Reply

