ÇİKOLATALI MUZLU PASTA

Bu pastayı 22 şubatta iş arkadaşlarım bize geldiğinde yapmıştım. O zaman henüz bu blogu açmadığım için şimdi yazıyorum.

Pandispanyasını yine hünerli bayanların nişastalı sade pandispanya tarifi ni kullanarak bir gün önceden yaptım.

3 Comments (+add yours?)

  1. Kendimce
    Apr 08, 2009 @ 19:33:00

    Çok güzel görünüyor ellerine sağlık.Şeker hamuru benim hiç tecrübe etmediğim birşey çok merak ediyorum zor mu?

    Reply

  2. Zeynep
    Apr 09, 2009 @ 06:08:00

    Aslında zor değil sadece zaman alan bir süsleme oluyor. Tabiki pastacıların aletlerini düşünecek olursak onların daha kısa sürüyordur. 3 kere şeker hamuru kullandım, bana çok keyifli geldi. Birde tecrübeyle uzmanlaşıyor insan. Çalışan bayanlar için zaman ayırması zor olsada ben tavsiye ederim. Bitince çok hoş oluyor…

    Reply

  3. elifinmutfagi
    Apr 11, 2009 @ 21:03:00

    elinize sağlık,gayet güzel görünüyor..dilerim ziyaretçisi bol,sevilen bir blog olsun…

    Reply

Leave a Reply

