BLOGUM 1 AYLIK

Bu gün blogumu açalı bir ay oldu. Baya hızlı geçti bu bir ay.
Sürekli sizlerle paylaşmak için bir şeyler yazmaya çalıştım.
Umarım uzun süre daha devam ederiz…

5 Comments (+add yours?)

  1. Yıldız
    May 01, 2009 @ 09:21:00

    Maşallah bir aylık olmasına rağmen çok iyi gidiyorsun ben bir aylıken bu kadar güzel blogumu dizayn edememiştim🙂 ellerine sağlık arkadaşım başarılar dilerim…
    Yaşınıda kutlarız inşallah :))
    Tabi önce diş çıkarıp emekliyeceksin :))
    Segiler………

    Reply

  2. Sevinç
    May 01, 2009 @ 09:36:00

    Canım tebrik ediyorum seni güzel bir bloğun var.
    Daha nice aylar ve seneler dilerim.
    Arkadaşlarıma ekliyorum seni…
    Sevgilerimle…

    Reply

  3. Zeynep
    May 01, 2009 @ 12:06:00

    İkinize de çok teşekkür ederim. Umarım daha uzun süre paylaşımlarımız devam eder…
    Benden de size sevgiler :-)))

    Reply

  4. Didem
    May 01, 2009 @ 14:44:00

    ilk ayın hayırlı olsun Zeynep🙂

    Reply

  5. mosquito
    May 05, 2009 @ 18:59:00

    Hoşgeldiiin! Blogun hayırlı uğurlu olsun.Ben de yeni sayılırımm:)Sevgiler..

    Reply

Leave a Reply

