ZEYTİNYAĞLI GİRİT KABAĞI DOLMASI

Geçen cumartesi tüm gün evdeydim. Bunu fırsat bilip biraz mutfakta vakit geçirdim. 1 haftadır beni buzdolabında bekleyen girit kabaklarım vardı. Onları doldurmaya karar verdim.

Öncelikle zeytinyağlı dolma için iç hazırladım. Fakat içini bilinçli olarak biraz fazla hazırladım. Amacım kalan içlede küçük bir tencere yaprak sarmaktı. Çok oldu sarma yapmayalı. Çalışan annelerin klasik sorunu vakitsizlik yüzünden sarma falan yapılamıyor tabi. Ama geçen cumartesi dolmayı da sarmayı da yaptım.
Herkesin bir dolmalık iç tarifi olduğunu düşündüğümden içini ayrıntılı yazmıyorum. Çünkü herkes dolmalık içte farklı lezzetlerden hoşlanır. Girit kabağını ilk denememdi ama ben pek beğendim. Kabak sevenlere tavsiye edebilirim.

1 Comment (+add yours?)

  1. Esin (Huysuzbalık)
    Jul 09, 2009 @ 16:04:00

    Ben de hiç denemedim Girit Kabağını. Adanada yok zaten ama İstanbulda görünce deneyeceğim. Sarmadan da dolmadan da aldım birer tane. ellerine sağlık. Bu arada sunumun çok hoş. Sevgiler…

    Reply

Leave a Reply

