TATİL DÖNÜŞÜ

Merhabalar,

Tatilden döndüm, bu tatilde gerçekten iyi dinlendim. Umarım tatil yapan herkes dinlenmiştir. Ben bu tatilimi abimin şile deki evinde geçirdim. Havuz keyfi yaptık, diğer zamanlarda da bahçeyle uğraştık. Bahçeyle uğraşmak gerçekten insanın kafasını dağıtıyormuş daha iyi anladım. Pembe domateslerimi de oraya dikmiştim ya baya büyümüşler. Diğer domatesleri sabahları toplayıp kahvaltıda yedik. Oğlum oyuncak tırmığıyla domatesleri çapaladı. Çok hoştu.

Balkon da semaver çayı ve kurabiye keyfi bir harikaydı……

Bu da tatilin başında gittiğimiz bir düğünden boğaz manzarası, Cemile Sultan Korusundaki Kırtepe’den çektim.

Tatilimiziz sonuna doğru bir günlüğüne Karasuya gittik. Dönüşte Acarlar Longozu tesislerinde mola verdik. Bu subasar ormanının doğası çok güzeldi. Tam bir yağlı boya tablo gibi….

Longozun sosyal tesislerindeki içtiğimiz çay tüm yorgunluğumuzu aldı….

Acarlar Longozun daki Nilüfer çiçekleri…..

2 Comments (+add yours?)

  1. Esin (Huysuzbalık)
    Aug 18, 2009 @ 19:05:58

    Canım çok güzel resimler bunlar. Tatilinin iyi geçmesine çok sevindim. Sevgiler…

    Reply

  2. suinci
    Aug 19, 2009 @ 11:34:45

    çoooook güzel yerlermiş heledee subasar ormanına bayıldım otaraflara yolum düşerse adres alırım.

    Reply

Leave a Reply

