YILBAŞI KURABİYELERİ

Sonunda biraz kendime gelebildim. Bulantılarım azaldı ve yemek yapmaya başladım. Baya zor oldu bulantı dönemim ama bitti. Dün oğlumla beraber kurabiye yaptık. Ben yoğurdum o şekil verdi. Sonra şeker hamuruyla süsledik. Oğlum bayıldı by işlemlere, oyun hamuruyla oynar gibi oynadı. Baya eğlenceli oldu ikimiz içinde. Yapmak isteyenler için tarif pastacı kızdan üzerini oğlumun istekleri doğrultusunda süsledik. Bence güzel oldu.

2 Comments (+add yours?)

  1. Esin (Huysuzbalık)
    Dec 21, 2009 @ 09:59:09

    Çam ağacı şekilliler özzellikle çok şirin olmuş ana oğul ellerinize sağlık. Sevgiler…

    Reply

  2. Kendimce
    Dec 21, 2009 @ 21:08:15

    İyi olmana sevindim Zeynep Doruğun ellerine sağlık

    Reply

Leave a Reply

