BAHARLIK ÇİÇEKLİ FULARLAR

Güneş yüzünü arada bir gösterip kayboluyor. Güneş açınca içimiz neşeyle doluyor. Baharın geldiği bu günlerde bende baharlık fularlar ördüm.

Ofisteki arkadaşlarıma da örüp hediye ettim. 3 hafta sonra doğum iznine ayrılacağım için arkadaşlarımda bir hatıram kalsın istedim.

Örnekleri hobilerim ve ben blogundan aldım.

Ördüğüm fularlardan biri Dideme gitti. Çok yakışmış. Güle güle kullansın….

2 Comments (+add yours?)

  1. Kendimce
    Mar 31, 2010 @ 15:42:14

    Zeynep bayıldım vallahi bu konuda ben de yetenek sıfır ellerine sağlık renkler süper

    Reply

  2. orgucuoyuncakcınine
    Mar 31, 2010 @ 18:18:14

    ELLERİNE SAĞLIK.NE ŞANSLI ARKADAŞLARIN VAR

    Reply

Leave a Reply

