BLOGUM BİR YAŞINDA…!

Bugün blogum bir yaşını doldurdu.

Bunun şerefine vereceğim hediyelerin sahipleri belli oldu.

1. grup hediyeyi paşam 41(Reyhan Dönmez)

2. grup hediyeyi de özlemm arkadaşım kazandı.

Şimdi bu arkadaşlardan açık adreslerini bekliyorum. Bugün adreslerini yazarlarsa yarın kargoya verebilirim. Güle güle kullansınlar….

5 Comments (+add yours?)

  1. paşam41
    Apr 01, 2010 @ 12:14:15

    ÇOK TEŞEKKÜRREDERİM BU GÜZEL HEDİYELERİ BLOGUNDA KAZANMA FIRSATINA SAHİP OLDUM DAHA NİCE NİCE SENESİ OLUR BLOGUNUN İYİ ÇALIŞMALAR.

    Reply

  2. Zeynep
    Apr 02, 2010 @ 11:26:34

    Reyhancım, güle güle kullan,
    Özlemcim hala adres bilgilerini bekliyorum.

    Reply

  3. Zeynep
    Apr 05, 2010 @ 11:14:22

    Reyhancım, hediyeni bugün kargoya verdim. Yarın elinde olur.
    Özlemcim sen hakkını kaybettin. Üzgünüm….

    Reply

  4. paşam41
    Apr 06, 2010 @ 07:18:56

    ilgine çok teşekkürederim.sabırsızlıkla bekliyorummm.

    Reply

  5. paşam41
    Apr 06, 2010 @ 10:29:30

    MERHABALAR HEDİYELERİNİZ BUGÜN ELİME ULAŞTI ÇOK BEĞENDİM TEŞEKKÜRLERİMİ İLETİYORUMMM🙂

    Reply

Leave a Reply

